Tegemist on regulaarse koristusteenusega, kliendiga lepitakse kokku täpne teostatavate tööde loetelu ning teostamise aeg.
Bürooruumide koristus võib sisaldada järgnevaid töölõike:
- tasapindadelt (töölauad jm) niiske puhastus
- põrandate kuiv ja niiske käsikoristus
- vaipkatete puhastamine tolmuimejaga
- paberi- ja olmejäätmete prügikastide tühjendamine ja prügikottide vahetus
- ruumisiseselt klaaspindadelt, ustelt sõrmejälgede ja plekkide eemaldamine
- seintelt määrdumiste eemaldus jooksvalt
- kappidelt, riiulitelt, ustelt, aknalaudadelt ja ruumisiseselt furnituurilt tolmu võtmine (vajadusel niiske puhastus ja pesu)
- sanitaartehnilise armatuuri ja valamute puhastamine
- hügieenitarvete (tualettpaber, paberrätikud, seep, prügikotid, õhuvärskendajad) lisamine ning hoidikute puhastamine
- väljavoolutrappide puhastus, desinfitseerimine ja vee lisamine
Hinnad sisaldavad koristusaineid ja – tarvikuid!
Lisateenusena hügieenitarvikud (tualettpaber, kätekuivatuspaber, seebid, prügikotid jms)